- Det å legge til rette og å skape møteplasser er en del av Olavsdagenes oppdrag og strategi, forteller leder for Olavsdagene Halvor Titlestad.
- Det er derfor naturlig at vi opprettholder disse Arrangørfrokostene så godt vi kan selv om vi nå er i en tid hvor vi ikke kan invitere til arrangementer.
Olavsdagene og isarsborg har denne våren arrangert to Arrangørfrokoster. Temaene har vært "Hvordan lykkes med digital markedsføring?" og "Hvilke inntekstmuligheter har arrangører og leverandører nå?".
Begge arrangementer hadde mange visninger og deltakere.
- Det er så hyggelig å se at vi treffer en interesse der ute selv om vi ikke kan arrangere den samme fysiske møteplassen, forteller Lars Erik Antonsen som har hatt programlederrollen gjennom begge frokostene.
Gikk du glipp av arrangementene, kan du se begge frokoster igjen ved å følge linkene under;
Hvilke inntektsmuligheter har arrangører og leverandører nå?